Gestora bancària

Isabel, 32 anys, Barcelona.

Sóc gestora comercial a una entitat bancària. En el meu cas, a l'oficina s'han fet dos torns de treball. És a dir, treballem durant quinze dies presencialment a l'oficina i els quinze dies següents teletreballem.

Els dies que hem de teletreballar és molt complicat, ja que, no tenim recursos suficients de connectivitat per treballar correctament. I els dies que havíem de treballar presencialment també hem tingut algunes complicacions, ja que a l'oficina hi havia moments que no teníem material suficient per complir amb el protocol de protecció (falta de mascaretes). Considero que ha faltat rapidesa a l'hora de decidir si fèiem teletreball o no. També ha faltat organització davant la situació i manca de millora tecnològica, ja que, després d'un mes encara és gairebé impossible treballar amb normalitat des de casa.

He sentit que s'han prioritzat objectius laborals davant de la meva salut i benestar, com per exemple, fent-me anar a la feina sense tenir el material adequat.

La meva feina sí que és un servei essencial. Però avui en dia, tot està tan digitalitzat i derivat a banca en línia i caixers automàtics que considero que es podria prescindir de la nostra presència a l'oficina.


En l'àmbit personal, la meva percepció sobre la meva empresa, ha empitjorat, ja que, no es prioritzen gaire les persones ni en l'àmbit de plantilla ni tampoc en l'àmbit de clients.

En l'àmbit governamental trobo a faltar un confinament més estricte i amb una durada considerable. Tinc la sensació que mai podrem canviar el sistema amb la classe política que tenim.

Tinc una relació propera i positiva amb els sindicats, a la meva empresa tenim unes quantes delegades sindicals i són bastant actives. 

Descarrega’t la guia jove de supervivència al món laboral

Aquí podràs trobar el necessari per moure’t al món laboral. Tot el que necessites saber!
  • dd/mm/aaaa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

subscriu-te a la newsletter!

I no et perdis cap dels materials que elaborem exclusivament per a tu i per fer-te la vida laboral més fàcil!

❗QUÈ PUC FER SI TINC DUBTES SOBRE LA QUITANÇA?

💡La quitança o "finiquito" és el document de liquidació on es reflecteixen els conceptes que queden pendents.
🤔Alguna vegada no has estat d’acord amb la quitança?
T’expliquem que fer en aquests casos!👇
Obrim fil!🧵
#FAQSlaborals

🔴7 d’Octubre, Dia Mundial del Treball Digne.✊

👉La UGT ens mobilitzem sota el lema “Justícia Salarial” a les 12h, davant de Foment del Treball a Barcelona, i a la resta de territoris‼️👇
#Salarioconflicte

ℹ️ https://www.ugt.cat/7-doctubre-dia-mundial-del-treball-digne-la-ugt-ens-mobilitzem-sota-el-lema-justicia-salarial/

🕘És freqüent que l’empresa ens demani fer més hores de les establertes a la nostra jornada.
👀És important no confondre les hores complementàries amb les extraordinàries.

T'expliquem el que has de saber de les hores complementàries!👉https://avalot.cat/hores-complementaries/

🤱 La prestació per risc durant la lactància és una prestació econòmica que pretén protegir la treballadora (i la criatura) davant una situació de risc en la realització de la seva feina.

👀 T’expliquem el que has de saber sobre aquesta prestació!👉 https://avalot.cat/prestacio-risc-lactancia/

Load More...

TENS PREGUNTES
O DUBTES?

ESTAREM ENCANTADES D’AJUDAR-TE
933 04 68 18
avalot@catalunya.ugt.org
Pl. Vázquez Montalbán, 4
(08001 – Barcelona)
DESENVOLUPAT PER VOLCÀNIC INTERNET
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram